Jumat, 18 Maret 2011

Koalisi cap wedhus

"Halo mbah...wah tepak ketemu sampeyan...Enake ndelok sampeyan mbah2, tenang2 ae koyo gak duwe masalah, yo'opo nek awake dewe kualisi mbah?"

"Omonganmu kelincipen, kualimu dewe iku isien, ono opo se?"

"Ngene mbah, awak2 iki lak pengin berkembang, yo'opo nek misale aku duwe wedhus terus dibagi karo sampeyan, aku bagian ngarep makani karo ngraupi, terus sampeyan bagian mburi, ngresiki kandang yo"

"Lho kok enak ko'en"

"Yo iyo mbah, kan aku sing duwe inisiatip"

"Ngono yo, yo wis, mari ngono supoyo berkembang, yo'opo nek dikawinno"

"Yo ayo, terus nek duwe anak yo'opo?"

"Yo duwekku, kan kawine teko mburi, trus anakke lahir teko mburi juga"

"Wa mbelingan sampeyan"
...

"Nek ngono saiki ganti aku sing mburi, sampeyan ngarep"

"Yo wis, nek ngono supoyo hasil, ayo didol ae gae kurban"

"Yo sip, trus aku oleh piro?"

"Yo gak oleh opo2, kan nek gae kurban sing diprikso ngarepe, yo mripate, untune, dudu
mburine"

"Adoh cik nemene sampeyan iki"
...

"Wis aku milih ngarep ae, sampeyan mburi"

"Timbangane bingung2 ayo dibeleh ae"

"Lha iki enak, aku oleh opo"

"Ko'en cuma oleh endhas, rongkong, paru, jantung, sikil sepasang...aku bagian mburi dadi oleh
mulai weteng sak isine, pupu sepasang, torpedo gae aku"

"Lha kok enakan sampeyan meneh"

"Yo iku salahmu dewe wong kualisi kok cap wedhus"
...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar